Fått lite morötter

Idag har nymfarna fått lite morötter och de som åt mest var Angel och Busen, men även Musse åt oxå. Jag tror att Satarra var dit och åt lite oxå, men är inte helt säker. Nu är både nymfar och undisar ute och flyger tillsammans och vi får väl se om det går bra denna gång. Än så länge har inte Busen gjort något på Angel. Då menar jag att han brukar kliva upp på henne.

Angel och Busen är orange på näbbspetsen efter de hade ätit morötter, men det kommer ju att försvinna. Nu ska jag in på nymfparakit.net och uppdatera Satarras egna blogg där och sen ska jag på undulatportalen och kolla läget oxå.

Kommentarer
Postat av: josse

morot är en läckerhet här hemma hälsar undisarna :)

2008-03-05 @ 21:47:44
URL: http://www.freewebs.com/dunisar
Postat av: Nymfarna

Då vet vi det..Ska väl våga testa det någon gång.

2008-11-26 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0