Premiär för denna blogg.

Nu har jag bestämt mig att även nymfarna ska få ha sin blogg hos blogg.se så att man kan rösta på bloggen. Undisarna har ju en blogg här oxå, så varför ska inte nymfarna få det. Idag har Satarra varit hos mig mest hela tiden och vi har gosat lite. Hon klättrar fram till bröstkorgen och stryker sig mot handen och då vill hon att man ska klia henne på huvudet.

Hon och de andra nymfarna sov ute hela natten och till slut fick jag in dem i buren. Satarra har fått kommit ut och fått varit med undisarna idag, men hon satt mest hos mig. Hon satt lite på burtaket med undisarna och de gjorde inget mot henne. Sen satt hon med dem på grenen som går från burtaket och till klätterträdet och de gjorde inget då heller.

image1

Nu sitter hon i buren och mumsar på en fröstänger som jag hade kvar. Det är väl lika bra att de äter upp den. Det är inte bra att de får för mycket godis heller. Då kan de bli tjocka. Satarra ska få komma ut lite mer sen innan jag ska gå och lägga mig. Men jag måste fixa lite till innan hon kommer ut. Hon ska ju jämt gosa.


Kommentarer
Postat av: josse

Hon är så söööt när hon vill gosa med dig :)

2008-03-03 @ 23:11:15
URL: http://www.freewebs.com/dunisar
Postat av: Nymfarna

Tack!! Ja ibland kan det bli lite väl mycket när man ska skriva till dig på msn eller uppdatera bloggen..

2008-03-03 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0