Satarras dag med mig

Idag har Satarra fått varit med mig mest hela tiden sen jag kom hem från jobbet. I morse innan jag skulle gå till bussen, så passade jag på att klia henne en sista gång på huvudet genom burgallret och hon satt bara och njöt. Nu i kväll satt hon på min axel när jag satt och pratade med en kompis och 2 av undisarna satt i trädet och de började på att flyga och Satarra blev rädd och flög iväg. Troligen så försökte undisarna att sätta sig hos mig, men de misslyckades. Jag vet inte vad det tog åt dem. Ett mysterium. Nu sitter Satarra hos Angel, Busen och Musse i buren och äter lite. De andra putsar sig.

Kommentarer
Postat av: josse

naaw om man ändå kunde gosa med sina på det viset

2008-03-03 @ 23:13:34
URL: http://www.freewebs.com/dunisar
Postat av: Nymfarna

Ja men det kommer nog för dig oxå så småningom.. Man får ju alltid hoppas på det.

2008-03-03 @ 23:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0