Matvraken

Var nyss in till nymfarna och tänkte mysa med Satarra lite och satte mig i fåtöljen och väntade på henne. Efter en stunds tvekande kom hon och landade på min bröstkorg och sedan började hon bita på mitt crossbowmärke som jag har på fleecetröjan.

Sedan hoppade hon över till mitt ben som jag hade lagt upp på det andra och då gick hon runt där ett tag. Efter en liten stund, flög hon tillbaka till deras bur och var där en stund. Jag tog och frågade dem om de ville ha mat och började gå mot undisburen för att börja fixa deras mat.

Gick och hämtade mat och när Satarra mysen såg det, blev jag överfallen av henne som absolut ville ha undisarnas mat. - Nej Satarra! Det är undisarnas mat och du får vänta på din egen kopp med mat. Sen fixade jag deras och alla kom flygande på en gång. Satarra som satt uppe på burtaket, kom och flög på mig bakifrån. Den lilla busfröken!!

Angel råkade landa i bokhyllan där alla deras mattillbehör står, men flög sedan därifrån och landade någon annanstans. I morgon måste jag ta och sätta mig inne hos dem och läsa, men då är det risk för att Satarra biter sönder boken och då blir inte min kompis glad, som jag lånade boken av.

Kommentarer
Postat av: dunisar

mina undisar känner också igen när jag tar fram deras mat. dom ska gärna hjälpa till att fylla på matskålarna haha.

2008-11-26 @ 23:29:00
URL: http://www.freewebs.com/dunisar
Postat av: Nymfarna

Ja, jag tror att Satarra ville hjälpa till oxå, men hon vill helst ha hela skålen för sig själv;)

2008-11-26 @ 23:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0